Scroll to top

4 dôvody prečo je kvalitná web prezentačná stránka dôležitá

WEBSTRÁNKA | Ján Rusnák - 10. augusta 2020

1. Web prezentačná stránka je novodobá vizitka

Prídete na podnikateľské stretnutie, kde sa navzájom s inými ľuďmi predstavíte a vymieňate si vizitky. Bohužiaľ, papierové vizitky sú v porovnaní s web stránkou tak neefektívne, ako billboardy voči digitálnej reklame, ktorá vie, na rozdiel od billboardov, presne zacieliť vašu klientelu, a teda presne cieli aj vaše peniaze za oslovenie potencionálneho klienta. V dobe smartfónov sú už papierové vizitky za zenitom. Majú totiž malý priestor na poctivé informovanie o vašich službách a produktoch. Tiež len málo z vizitiek, ktoré rozdáte, sa dočká spätnej väzby od klienta tým spôsobom, že si klient dá tu námahu zistiť si o vašich službách viac. Naopak, webová stránka ma tu výhodu, že môžete klientovi hneď pri stretnutí navrhnúť, aby si ju hneď vyhľadal a mal ju v mobile. Môžte mu navrhnúť, aby si pri troche voľného času mohol pozrieť, kde nájde násobne viac potrebných informácii dôležitých k uzatvoreniu obchodu medzi vami a klientom. Webová stránka vám zároveň šetrí čas, pretože sa nestávate neustálym informátorom o vašich službách a cenách za ne, no pracujete už len s vyfiltrovanými klientmi, ktorí si prešli vaše podmienky a pokiaľ vás kontaktujú, zrejme majú vážny záujem o vaše služby.

2. Viete ňou osloviť klienta kedykoľvek a kdekoľvek

V dnešnej dobe už nemusíte číhať na situácie, kde sa bude dať klient osloviť. Webová stránka je vaša internetová predajňa, showroom resp. vizitka, cez ktorú sa potencionálny klient o vás všetko potrebné dozvie. V momente, ak máte webovú stránku, môžete potenciálnych zákazníkov osloviť cez internetovú reklamu kedykoľvek, keď sú na počítači alebo mobile napríklad aj u nich doma v obývačke, alebo v obchode, keď stoja v rade pri pokladni. To Vám vytvára nové možnosti ako osloviť potencionálneho klienta, čoho dôsledkom je prirodzene nárast záujmu, a teda v konečnom dôsledku, tržieb a ziskov.

3. Ak máte produkt, ktorý viete predávať mimo svojej lokality viete ho potom jednoducho predávať aj do celého sveta.

Ste grafické štúdio, poskytujete reklamné služby alebo poskytujete odborné poradenstvo? Internet nemá hranice, takže je dobre využiť celý potenciál možnosti dodania vašich produktov. Na lokálnom malom trhu potrebujete tvrdo drieť a byť medzi najlepšími, no ak si zväčšite mnohonásobne svoj trh, trebarz na celé Slovensko, stačí Vám niekedy len kvapka a zarobíte viac s menšou námahou. Veľký trh tiež prináša veľké možnosti, preto v prípade, že poskytujete nadštandartné služby trh Vám to vráti vo forme peňazí vo vašej peňaženke.

4. Kvalitou spracovania web stránky komunikujete aj kvalitu vašich služieb.

Naopak nekvalitnou prezentačnou stránkou môžete v očiach klienta znižovať atraktivitu produktu a dôveryhodnosť vašich služieb. Sú to spojené nádoby a prezentačná stránka je ako čašníčka v reštaurácii. Je to prvý kontakt so zákazníkom a na nej stojí a padá uzatvorenie obchodu. Záleží len od toho, ako web stránka pôsobí na potencionálneho klienta a ako s ním komunikuje či klient sa dozvie všetko, čo potrebuje vedieť k tomu, aby sa správne rozhodol.

Máte ešte otázky ohľadom predaja na internete? Pozrite si naše blogy a podcasty. Určite na nich nájdete odpoveď. Ak ste si ich nevšimli zavolajte nám alebo napíšte! Radi Vám pomôžeme.

Súvisiace články

Napíšte nám a zistíme ako vám vieme pomôcť!

Rozbehajme ziskovosť vášho webu na maximum!