Scroll to top

Ako zhotoviť novú web stránku?

WEBSTRÁNKA | Ján Rusnák - 10. augusta 2020

Porovnávame eshopy a prezentačné stránky na mieru – cez vlastný CMS systém vášho dodávateľa eshopu, cez wordpress, eshop na facebooku a cez opensource.

1. Eshop a prezentačná stránka s vlastným CMS systémom od vášho dodávateľa eshopu

Vlastný CMS systém znamená vlastný redakčný systém, v ktorom vybavujete všetku administratívu. Rozhodne neodporúčame až na jednu výnimku. Pokiaľ je váš dodávateľ natoľko veľký, že je vysoký predpoklad, že neskrachuje a tiež pokiaľ máte ošetrené, že zo systému sa dajú stiahnuť všetky potrebné dáta v prípade prechodu na iné eshopové riešenie. Podnikatelia však pri svojich povinnostiach jednak nevedia, že by mali na to myslieť a jednak je to už na odbonejšiu debatu, aby vedeli, či taký systém im dodávateľ poskytuje alebo nie. Na Slovenskom trhu, je firiem, ktoré by spĺňali vyššie spomenuté atribúty, ako šafránu. Preto bude najlepšie sa nespoliehať na takúto formu zhotovenia eshopu, lebo riskujete nemalé finančné prostriedky a stratu kontroly nad eshopovým riešením. Okrem toho ste úzko previazaný s firmou, ktorá redakčný systém vytvorila a ste obmedzený iba na riešenia, ktoré majú aktuálne v ponuke.

2. Eshop a prezentačná stránka cez wordpress

WordPress riešenie je vhodné skôr pre prezentačné stránky, na ktorom bežia veľmi dobre a je to celosvetovo najviac používané riešenie so státisícmi prezentačných stránok, prípadne 1-5 produktových eshopov. Výhodou tohto riešenia je, že máte voľnú ruku pri implementovaní akejkoľvek funkcionality, bez ohľadu na dodávateľa vášho webu. Na Slovensku je kopec ľudí, čo vám vedia implementovať akékoľvek riešenie na váš web, takže nie ste na nikoho odkázaný a máte všetko pod kontrolou.

Na druhej strane, cez toto riešenie neodporúčame budovať eshopy. Toto riešenie nie je zatiaľ na to zatiaľ stavané a najčastejšie sa stretávame s problémom rýchlosti eshopu na wordpresse, čo je veľmi dôležitý atribút pre pohodlné nakupovanie na eshope.

3. Eshop na facebooku.

Táto platforma sa neujala a ľudia si na ňu nenavykli. Momentálne ma nulový potenciál, preto túto formu predaja neodporúčame ani spúšťať.

4. Eshop cez opensource

Opensource je otvorená zvyčajne celosvetová platforma, kde si viete zriadiť akékoľvek funkcionality a vzhľad. Výhodou takej platformy je, že pre platformu existuje na svete obrovské množstvo dodávateľov, ktoré garantujú najnižšie trhové ceny rôznych funkcionalít a neobmedzenosť v možnostiach zhotovenia eshopu alebo prezentačnej stránky. Ako sme už vyššie spomenuli ideálna platforma pre prezentačné stránky a eshopy do 5 produktov je wordpress. Pre eshopy sú celosvetovo stabilizované platformy opencart, magento, prestashop, prípadne woocomerce.

WordPress je základňou aj pre našu platformu, na ktorej budejeme prezentačné web stránky (65% podiel na celosvetovom trhu) a pre eshopy požívame opencart (25% podiel na celosvetovom trhu) alebo woocommerce, čo je garancia toho, že vaše zhotovené riešenia sú tie najlepšie, čo dnes ecommerce trh ponúka. Nemusíte mať obavy o zánik platformy, pracuje sa s nimi intuitívne, ľahko, a ak by to tak nebolo, tieto riešenia by už dávno zanikli. Naviac, do budúcnosti máte možnosť disponovať s vašou webovou stránkou slobodne bez obmedzení.

Máte ešte otázky ohľadom predaja na internete? Pozrite si naše blogy a podcasty. Určite na nich nájdete odpoveď. Ak ste si ich nevšimli zavolajte nám alebo napíšte! Radi Vám pomôžeme.

Súvisiace články

Napíšte nám a zistíme ako vám vieme pomôcť!

Rozbehajme ziskovosť vášho webu na maximum!