Obchodné podmienky
- VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) záväzne dopĺňajú a konkrétnejšie špecifikujú obsah zmluvných vzťahov založených rôznymi zmluvami (napr. zmluva o dielo, zmluva o vytvorení webstránky, zmluva o poskytovaní webhostingových služieb atď.) uzatvorenými medzi predávajúcim a kupujúcim (definované nižšie).
1.2 Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim.
Predávajúcim je
GOOD WEB S.R.O.
zapísaná v registri Okresného súdu Brno
IČO: 088 84 048
DIČ: CZ088 84 048
Bankový účet: SK2111110000001613683005
Kupujúcim je fyzická osoba (podnikateľ aj nepodnikateľ) alebo právnická osoba (obchodná spoločnosť, organizácia a iné), ktorá si objednáva službu.
1.3 Zmluvné strany sa dohodli, že budú plniť svoje záväzky vyplývajúce z platnej legislatívy a všetky prípadné nedostatky alebo spory budú riešiť prioritne dohodou vyhovujúcou obidvom stranám.
- PRÁVA A POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO A KUPUJÚCEHO
Predávajúci sa zaväzuje dodať služby v dohodnutom rozsahu, tak ako bolo uvedené v čase zmluvného dojednania, vrátane dohodnutej ceny, lehoty dodania, kvalite spracovania služby aj s príslušenstvom.
Kupujúci sa zaväzuje prevziať zaplatiť za dohodnutú cenu za objednanú službu, a prevziať si službu, čo znamená, dodať prístupy k hostingovej službe, kde ma byť web stránka zmigrovaná. V opačnom prípade si predávajúci vyhradzuje právo službu dodať na nosiči prostredníctvom emailovej komunikácie. Kupujúci sa ďalej zaväzuje, služby užívať v súlade s návodom alebo prípadnými odporúčaniami, byť súčinný pri dodaní služby, vrátane dodania informácii prostredníctvom formuláru FAQ a dokumentu „Prístupové údaje“, ktoré mu predávajúci doručí na email za účelom zhotovenia
- OBJEDNÁVKA
3.1 Po dojednaní bude kupujúcemu na emailovú adresu uvedenú pri objednávke automatické potvrdenie objednávky prostredníctvom vystavenia zálohovej faktúry
3.2 Kupujúci je po zmluvnom dojednaní povinný uhradiť zálohu za službu v dohodnutej výške.
- STORNO OBJEDNÁVKY
4.1 Objednávku je možné stornovať e-mailovou formou.
4.2 Storno poplatok je vo výške 17% z ceny objednaných služieb.
- ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
5.1 Odstúpenie od zmluvy je možné v zmysle platných zákonov a v súlade s obchodnými podmienkami.
5.2 V prípade odstúpenia kontaktujte predávajúceho prostredníctvom emailovej komunikácie a dohodnite si spôsob odstúpenia od zmluvy. Peniaze Vám budú vrátené na bankový účet a vystavený dobropis.
5.3 V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme môcť akceptovať odstúpenie.
- DODACIE PODMIENKY
Predávajúci je povinný splniť objednávku kupujúceho a dodať mu službu v dohodnutej lehote.
- REKLAMAČNÝ PORIADOK
V prípade reklamácií predávajúci postupuje štandardne v zmysle zákona. V našom záujme je poskytnúť služby zákazníkom prevyšujúce štandardný servis. Všetky reklamačné požiadavku budú po prejavení závady individuálne konzultované s cieľom spokojnosti zákazníka.
- ZÁRUČNÁ DOBA
8.1 Záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv je stanovená zákonom a plynie odo dňa prevzatia služby a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať službu z dôvodu záručnej opravy.
8.2 V prípade, že je pri službe uvedená dlhšia záručná doba, je uprednostnená pred lehotou stanovenou zákonom.
9.3 Predávajúci poskytuje záručný aj pozáručný servis a služby všetkým svojím zákazníkom na základe dohody a dohodnutou formou.